TTT2 - Extrafilmer, TEKKEN 4
En samling filmer från TEKKEN 4! Kolla in dem i spelet när du vill via GALLERY-läget. *Detta nedladdningsbara material innehåller samma data som TEKKEN 4-bonusfilmerna som finns i TEKKEN TAG 2 Bonusfilmer - paket B. Var uppmärksam så att du inte råkar köpa samma Bonusfilmer flera gånger.