TTT2 - Extrafilmer, TEKKEN 3
En samling filmer från TEKKEN 3! Kolla in dem i spelet när du vill via GALLERY-läget.*Detta nedladdningsbara material innehåller samma data som TEKKEN 3-bonusfilmerna som finns i TEKKEN TAG 2 Bonusfilmer - paket A. Var uppmärksam så att du inte råkar köpa samma Bonusfilmer flera gånger.