Truck Driver - DLC Bundle
Heading North: När din morbror erbjuder dig att fortsätta chaufförskarriären i det kalla men vackra Mangefjell bestämmer du dig för att ta dig an utmaningen. Utför uppdrag åt nya karaktärer i vackra nordiska landskap och ta karriären till nya höjder. UK Paint Jobs: “Sugen på en lastbil med brittisk stil?” Med sex olika lacker kan du anpassa din lastbil med klassiskt brittiska designer. Skapa en lastbil som återspeglar din kärlek för Storbritannien med lacker föreställandes typiskt brittiska symboler. German Paint Jobs: Anpassa din lastbil i typisk tysk stil. De sex olika lackeringarna ger dig insyn i den tyska kulturen. French Paint Jobs: ”Vive la France!” Skräddarsy din lastbil på klassiskt franskt manér. Nu kan du visa hur mycket du älskar underbara Frankrike med sex olika färger. USA Paint Jobs: Anpassa din lastbil på amerikanskt sätt. Med sex unika färgteman i USA-stil kan du skapa en lastbil som perfekt passar för en tur i USA. Hidden Places & Damage System: Ge dig ut på vägarna och upptäck hemliga platser i helt nya fordon. Men kör försiktigt, för skador är inte bara visuella längre!