Trove - Hoppa Starter-paket
Med det här får du en rivstart! 4 förrådsplatsrader, 10 Chaos Chests, 10 Greater Dragon Caches, 10 Super Style Stashes och snabba TROV-3 Rocket-riddjuret! När du köper detta paket får du även Disaeon the Immortal, en drake att rida på, från spelbutiken (max 1 per konto). Samlarobjekten som ingår blir upplåsta på kontot som genomför köpet. Konton som redan har låst upp några av objekten i det här paketet kommer inte att få dubbletter av dem.