Tropico 6 - El Prez Pack
El Prez Pack inkluderar en exklusiv palatsdesign, den förtrollande flamingodammen, något varje diktator behöver för att imponera på sina grannstater och en turistdräkt åt El Prez för att kunna njuta av de varma karibiska nätterna till fullo.