Tropico 5 - Epic Meltdown
Epic Meltdown, det tredje paketet med nedladdningsbart innehåll för Tropico 5, bjuder på en mängd spännande nya scenarion, byggnader och avatarföremål. Ingen väntar sig den spanska inkvisitionen, men El Presidente går till och med så långt att han bjuder in dem för att rädda Tropicos torterade själ. I Supercomputer söker El Presidente kunskap och svaret på alla frågors urmoder. Men för att övertyga världen om Tropicos kulturella överlägsenhet en gång för alla ber T-Day dig att göra världens bästa film och ställa alla andra filmer i skuggan. Epic Meltdown har även ny, atmosfärisk musik och kartor för alla spellägen.