TRON RUN/r
Återvänd till TRON med TRON RUN/r – en ny, blixtsnabb och äventyrsfylld action-runner med en twist! Blixtra fram genom dynamiska kretsar och möt farliga motståndare medan du tar dig an alla utmanare. Välj bland dussintals kombinationer av ljuscyklar, dräkter och bonusföremål till din utrustning. Slipa på dina färdigheter i DISC och CYCLE på de 32 banor som ingår och utmana dina vänner i det stenhårda STREAM-programmet som ger dig oändliga kombinationer av lägen och banor tills du kraschar – hur länge kan du överleva? Den som klarar sig längre än alla andra tar sig högst upp på resultattavlorna! Ny musik från EDM-mästaren Giorgio Moroder, Raney Shockne, och remixer av Autechre, Bibio, patten, Joywave och andra får dig att klara dig genom den här bländande TRON-världen. Precis när du tror att du har bemästrat allt upptäcker du att det finns mer än man ser vid första anblicken ...