Upplev hisnande action och motorcykelracing som trotsar fysikens lagar i den senaste delen i Trials-serien. Ta dig an nya utmaningar med nytt innehåll, fler tävlingar och fler banor. Försök klara utmanande banor från hela världen – som kinesiska muren, New York, Eiffeltornet med mera. Försök styra en motorcykel tillsammans med en vän i det nya, roliga läget Tandem Bike. Bli nummer ett när du besegrar dina motståndare online i allt från en bakgård till världsstadion. Skapa och dela unika nivåer i Track Central med över 10 000 föremål. Ha oändligt kul med oändliga möjligheter.