Trials Fusion
Trials Fusion bygger på Trials-seriens hyllade grunder och ger spelare en närmast oändlig utmaning på både klassiska och nya sätt. Det kombinerar enkla, beroendeframkallande tävlingar med de sociala och grafiska framsteg som nästa generation erbjuder. Spelets tävlingar är en blandning mellan racing- och plattformspel, och den ständiga strömmen med nytt innehåll och nya funktioner gör att Trials Fusion-upplevelsen aldrig tar slut. Försök dig på ett oändligt antal utmaningar i Trial Fusions otroliga världar. Använd din teknik och passera hinder- och rampfyllda banor för att slå banrekord av de bästa Trials-spelarna i hela världen. Sätt ihop de bästa tricken och bli den bästa trialsföraren, antingen ensam i karriärläget, tillsammans med dina vänner i ett hektiskt flerspelarläge eller i en galen global turnering. Räcker inte de officiella banorna? Den helt nya banredigeraren låter dig skapa dina egna banor. Låt fantasin flöda och skapa helt tokiga banor för ännu mer nöje. Framöver släpps det nytt innehåll och nya funktioner, så Trials-upplevelsen kommer att växa och utmana spelare på nya och spännande sätt.