Trepang2 - Survival Mode DLC
Bli den ultimata actionhjälten med Trepang2 Survival Mode DLC. Släpp lös kaoset och skjut dig fram genom horder av fiender i det nya stridssimulatorläget. Överlev med stil tack vare extra vapenutseenden, kastprylar och mycket mer. Hur länge klarar du dig?