Tre i rad
Enkelt, snabbt, roligt! - Två spelare - Tre svårighetsgrader: * Lätt spelet spelar (nästan) slumpmässigt; * Medium: spelet vet någon strategi; * Hårt: spelet vet nästan alla bästa strategierna. Detta spel kan använda Narrator, talsyntes, högkontrastläge och tangentbordsnavigering för en bättre tillgänglighet.