Transient
Från skaparna av CONARIUM och DARKNESS WITHIN-serien kommer TRANSIENT, en lovecraftsk cyberpunkthriller. I en avlägsen postapokalyptisk framtid lever det som återstår av mänskligheten i ett slutet citadell som skapats för att överleva den hårda miljön utanför. Dyk djupt ner i denna dystopiska värld och undersök vad det är som händer med dig och dina kompisar. Lös pussel, hacka system och koppla in dig för att utforska andra dimensioner. Upptäck en sanning som kan slita ditt förnuft i bitar och ifrågasätta din existens. Upplev TRANSIENT som aldrig förr i Extended Edition. Lämna det du känner till bakom dig med ett extra spelupplägg, ett helt nytt slut och en mängd förbättringar av livskvalitet. Med fantastiskt 4K-upplösning innehåller den ultimata utgåvan stöd för HDR, extra achievements, flera sparplatser och förbättrat stöd för handkontroller och force feedback. “Det finns inget beständigt förutom förändring.” ― Herakleitos HP LOVECRAFT MÖTER CYBERPUNK Upplev en aldrig tidigare skådad blandning av H.P. Lovecrafts kosmiska existentialism och en mörk, dystopisk cyberpunkmiljö. Transient anpassar och bygger vidare på inflytelserika verk från båda genrer för att se till att din upplevelse blir både bekant och ny på samma gång. UPPTÄCK TRASIGA VERKLIGHETER Transient är fyllt till bredden med oförglömliga platser att korsa, från den bortglömda ödemarken Kor Shehr till Providence tuffa gator. Utforska verkligheten, dina egna drömmar och den virtuella världen för att stöta på en salig blandning av vänner, fiender och varelser som befinner sig däremellan. FLY FRÅN DIN EGEN VERKLIGHET En mängd vackra miljöer kombineras med ett skrämmande originalsoundtrack för att skapa en uppslukande upplevelse. EN FÖRSTÄRKT MAN MED ETT UPPDRAG Du tar dig an rollen som Randolph Carter, en man som är utrustad (läs: förstärkt) för jobbet. Använd ditt avancerade varseblivningsförhöjande implantat, PHI, för att undersöka din omgivning, skanna efter ledtrådar och hacka dig genom barriärer som hindrar dig från att avslöja sanningen.