TRANSFORMERS: Galactic Trials
Kasta dig ut i en häftig blandning av arkadracing och strider i TRANSFORMERS: Galactic Trials! Den onda Nemesis Prime har stulit Prime-relikerna som ger otroliga krafter till den som har dem i sin ägo. Nu befinner sig Autobots och Decepticons i en farlig kapplöpning för att återta relikerna. Cybertrons framtid ligger i dina händer! Välj karaktär bland ikoner som Bumblebee, Megatron och Optimus Prime. Gasa iväg på stridsbanor, drifta och boosta för att ladda upp energon och använd sedan förödande specialförmågor i strid. Använd din erfarenhet för att låsa upp nya förmågor, karaktärer och utseenden. Det är den ultimata prövningen av Transformers förmågor, och den kommer att avgöra Cybertrons framtid!