Obs! Ruhr-Sieg Nord krävs och måste köpas separat för att innehållet i detta tillägg ska kunna användas. Ett klassiskt lokomotiv från 70-talet och Deutsche Reichsbahns svar på den växande gods- och passagerarmarknaden i hela Tyskland. DB BR 155 eller “Elcontainern” som den tillgivet kallas av tågfantaster, har klarat sig bra genom tiden och du kan nu dra tungt gods med nostalgi över Ruhr-Sieg Nords stål.