Rälsen är din i Train Sim World 5! Ta dig an nya utmaningar och nya roller när du bemästrar spåren och tågen i ikoniska städer på 3 nya rutter. Fördjupa dig i den ultimata järnvägshobbyn och ge dig ut på din nästa resa. Låt dig svepas med av pendlarnas kaos på WEST COAST MAIN LINE, inklusive Northwestern Class 350 och mer. Variationen är stor på den snirkliga KINZIGTALBAHN med den lutande DB BR 411 ICE-T och mer. De soldränkta spåren på SAN BERNARDINO LINE är värd för Metrolink-rörelser, som drivs av MP36 och F125. Ett nytt sätt att spela! KONDUKTÖRSLÄGET sätter dig i rollen som vakt/konduktör på vilken tjänst som helst. RUTTHOPPNING: Res snabbt mellan olika rutter för att se vad som händer på alla stationer. DIREKTKARTA: Få en fågelperspektivvy i realtid över alla rutter och bekanta dig med stationernas placering. Med SKAPARKLUBB, FOTOLÄGE och mer kan du påbörja din egen resa på ditt eget sätt. Vissa funktioner i spelet, inklusive onlinekommunikation och andra onlinefunktioner, kanske inte är tillgängliga för Xbox barnkonton. På Xbox betyder ”barn” spelare under 13 år, förutsatt att inte lokala lagar anger något annat. Observera: På grund av kapaciteten hos Xbox One-konsolfamiljen (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) och Xbox Series S-konsoler kan spelare på dessa plattformar förvänta sig en annan tidtabell och lagerupplevelse som är anpassad efter plattformens prestanda. För att få mer information, besök Dovetail Games supportcenter och sök efter "Train Sim World 5 FAQ".