Det här tillägget är endast tillgängligt för spelare på Xbox Series X/S och PC. För en fullständig upplevelse rekommenderar vi Train Sim World 5: West Coast Main Line: London Euston - Milton Keynes som är tillgänglig som ett separat köp. Förstärk dina godsformationer på brittiska rutter med HKA Bogie Hopper Wagon i Train Sim World 5. De byggdes ursprungligen som JMA-vagnar 1995, men klassificeringen ändrades till HKA 2009 för att markera deras övergång från kolvagnar till ballastvagnar. Hela flottan av HKA-vagnar körs på de samlade flödena från DB Cargo UK, och många av dem körs i passande röda DB-färger. Men så många som en tredjedel av vagnarna har fortfarande kvar de väderbitna tonerna från National Power, deras ursprungliga och sedan länge nedlagda ägare. Dessa vagnar kan användas med Class 66 från WCML, eller med någon annan Class 66 som du äger, med hjälp av fri rörlighet och formationsutformning.