Rälsen är din i Train Sim World 5! Ge dig ut på en helt ny resa och anta nya utmaningar och roller på vår första rutt genom Nederländerna med Dutch Regional Edition! Lär dig konsten med ång-, diesel- och elektrisk dragkraft med det intuitiva utbildningscentret. Lär dig grunderna i tågkörning innan du tar dina nyvunna färdigheter ut på de nederländska rälsen! Bli förare eller konduktör ombord på Nederlandse Spoorwegen-tjänster i TSW:s första nederländska rutt: Spoorlijn Zwolle - Groningen! Kör lokaltåg med den eleganta SNG Sprinter och kliv in i den flygplansliknande förarhytten på ICMm Koploper för intercityuppdrag. Lär dig nya system och signaler på denna unika europeiska rutt. Utöka ditt spel med Creators Club, skapa egna färgsättningar och formationer och använd dem i Free Roam eller Scenario Planner. Fånga de perfekta ögonblicken med Photo Mode och dela dem med dina vänner! Vissa funktioner i spelet, inklusive onlinekommunikation och andra onlinefunktioner, kanske inte är tillgängliga för Xbox barnkonton. På Xbox betyder ”barn” spelare under 13 år, förutsatt att inte lokala lagar anger något annat. Observera: På grund av kapaciteten hos Xbox One-konsolfamiljen (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) och Xbox Series S-konsoler kan spelare på dessa plattformar förvänta sig en annan tidtabell och lagerupplevelse som är anpassad efter plattformens prestanda. För att få mer information, besök Dovetail Games supportcenter och sök efter "Train Sim World 5 FAQ".