Upplev Sand Patch Grade med modern och kraftfull utrustning och ge dig ut på nya färder i klassisk stil i paketet Sand Patch Grade & CSX SD40! CSX-tonnage trafik på Sand Patch är tung, frekvent och mångsidig. Järnvägsjättar som AC4400CW transporterar allt från kol, spannmål, olja, bilar och intermodal trafik. Moderna enheter stöds av veteranen SD40-2, som erbjuder sin kraft vid bergsklättring. Under tiden håller den klassiska GP38-2 sig sysselsatt i Cumberland Yard, sorterar bilar och förbereder tåg för vidare leverans. Potent dieselkraft med historia kommer till liv på Sand Patch Grade med den vördade SD40, praktfullt utsmyckat med sin tidiga CSX blå och gråa layout. CSX Transportation bildades 1986, och den nya fraktjätten inledde snart detta tvåfärgade utseende över deras flotta. Sköt tung godskörning och växling med den här odödliga amerikanska klassikern.