Rusa fram genom Bayern och upplev den moderna pendeltrafikens liv och rörelse med Train Sim World 2: Hauptstrecke München – Augsburg. Det är ditt jobb att köra på Inter-City Express och S-Bahn längs den tätt trafikerade banan München – Augsburg. Hantera komplexiteten med att följa en tidtabell för att komma i tid till alla pendelstationer eller upplev spänningen med att köra i 230 km/h. Oavsett om du kör, åker med eller tittar på handlingen får du uppleva alla sevärdheter och ljud från en höghastighetspendelbana. Håll i spakarna för två av Deutsche Bahns lokomotiv. Nå höga hastigheter i det eleganta DB BR 403 ICE 3, praktfullt utsmyckat med sin gröna rand som visar att DB är Tyskland snabbaste klimatbeskyddare, och klättra ombord på den hårt arbetande DB BR 423 som transporterar passagerare längs S3-linjen ut till Mammendorf dagarna i ända.