Train Life - Supporter Pack
TRAIN LIFE: A RAILWAY SIMULATOR Supporter Pack ger dig tillgång till två föremål du kan använda för att dekorera förarhytten: – Dobry Smok, som hyllar drakstatyn som har skyddat den uråldriga, polska huvudstaden i sekel – En dressin, tveklöst den effektivaste formen av rälstransport som uppfunnits Ett DLC för varje spelare som vill göra det lilla extra för att stödja spelet och vårt team!