Trailmakers: Space Voyager Pack
Utöka din rymdupplevelse med Space Voyager-paketet som innehåller ett funktionellt block och en del kosmetiska föremål i Sci-Fi-tema som ger dig den där genuina känslan av den yttre rymden. Funktionella block inkluderade: Raketmotor En enorm raketmotor som inspirerats av Saturn V raketmotorer. Den här rackaren är kraftfull och äter flykthastigheter till frukost. Dekorationsblock inkluderade: Fyra nya Antenn-block Tre nya Greeble-block Kosmetiska föremål inkluderade: Tre exklusiva karaktär-outfits Rymdpirat: Gå med den mörka sidan och plundra Asteroidsektorn. Astronaut: För den minimalistiska utforskaren med en liten referens för de kulturellt upplysta. Stjärnpilot: Vi fattar. Du älskar luftstrider. Ta med ditt rymd-Top Gun-utseende med dig till den yttersta gränsen med Stjärnpilot-kostymen. Två exklusiva hattar Rymdpirat-hatt: Om du inte bestämt vart din lojalitet ligger och kör halvvägs åt vardera håll. Astronaut-hatt: För de halvt minimalistiska då det inte är kroppen som behöver andas. Block-skins inkluderade: Hexagons Sexkantifiera blocken! Glow Grid För astronauten som vill ha uppmärksamhet Dekaler inkluderade: 18 glödande dekaler Klara, färdiga, GÅ.