Towerborne
Towerborne är en spännande blandning av sidoscrollande actionrollspel och beat ’em up. Återuppstå som ett av essen: odödliga krigare pånyttfödda för att försvara klocktornet mot mörkret bortom murarna. Ge dig ut i en värld av ruiner, avslöja mysteriet om Siffrornas stad och driv undan fördärvet som hotar mänsklighetens överlevnad. Slåss för livet Upplev klassiska kombobaserade beat ’em up-strider med mekaniken i ett modernt rollspel. Anpassa din karaktär med kraftfull utrustning, experimentera med olika stilar och slipa på tekniken i skoningslösa strider. Varenda strid gör dig starkare, varenda seger öppnar upp nya strategier och vartenda vapen format din resa. Kämpa på ditt sätt Det spelar ingen roll om du bara vill plocka upp handkontrollen och spela eller om du föredrar detaljerade system att finstudera – Towerborne passar alla spelstilar. De snabba och snärtiga striderna belönar kreativitet och bra timing, och alla strider bjuder på utmaningar hur lång man än kommit. Bli starkare tillsammans Spela tillsammans med upp till tre andra spelare* eller ge dig ut ensam med umbror som hjälper dig med sina unika förmågor. Fler spelare ger mer kaos och spänning, och rätt synergier och strategier kan innebära skillnaden mellan vinst och förlust. Samla och kämpa för varandra. Ge dig ut på en oförglömlig resa Utöver striderna i Towerborne finns även en spännande berättelsekampanj. Alla som vill ha mer än bara strider kan grotta ner sig i spelets historia och karaktärer, och ta reda på mer om vad som står på spel i kampen om klocktornets överlevnad. Utforska och se mer av världen i din egen takt, gå sedan online för att kämpa tillsammans med vänner utan att offra dina framsteg.