Total War: THREE KINGDOMS - White Tiger Yan
Yan Baihu, även känd som ”White Tiger Yan” är den skrämmande banditledaren som stryker omkring bland kullarna i Jiangdong i sydöstra Kina. Han är känd för sin förmåga att bygga koalitioner där han får både Shanyue-stammarna och lokala Han-tjänstemän att lyda under hans fana. Yan Baihu må befinna sig långt från konflikten i norr, men med Sun Ce på tröskeln kan det finnas kaos att vänta. Unik spelmekanik för falang: Shanyue Camps Yan Baihu får ett ytterligare alternativ för att bygga mindre bosättningar, Shanyue Encampment, som ger mat, högre forskningshastighet för vissa bandittekniker och tillgång till traditionella enheter från Yue-stammarna. Unik spelmekanik för falang: White Tiger Confederation White Tiger Yan vet att folket i söder måste gå samman för att överleva. Hans falang får stärkande fördelar som motsvarar storleken på koalitionen eller alliansen den tillhör.