Top Gear: The Stig Challenge
NYTT SPELLÄGE Ta dig in på topplistorna för The Stig Challenge, där nya kombinationer av ramper, gungbrädor, tunnlar och mycket mer har lagts till på Top Gear Test Track för att utsätta dina färdigheter för det ultimata testet! Experimentera med fysik och hastighet för att hamna högst upp på topplistan. Varje enskild kombination av bil och utmaning prövar dig på olika sätt och testar dina färdigheter till bristningsgränsen. NYA BILAR Två bilar som inspirerats av programmet tar sig in på banan för att chockhöja glädjen i varje kurva. OFÖRSTÖRBAR PICK UP Denna tåliga pick up kan tumla, snurra och rulla – oavsett vad du utsätter den för så fortsätter den att köra! ROCKET Detta lilla fordon är en riktig prövning när det gäller att ta sig runt banan, för att inte tala om att skicka upp i rymden. CARAVANS BLIR TILLGÄNGLIGA Racing är roligt, men racing med en caravan bakom bilen är helt enkelt ännu roligare! Du kan koppla caravans till bilar i Free Play och Custom Lobbies.