Tools Up!
Renovering av hemmet har aldrig varit så kul! Det är jobbigt och svårt. Men du kan få hjälp av en vän i detta galna spel för flera! Spela med upp till tre vänner, sitt ner (eller inte) och ha ett galet party! Träffa ett team som längtar efter att komma igång! Men de flesta olyckor sker i hemmet: kan du få jobbet gjort när det spillts färg på golvet och det rinner lava runt lägenheten? Måla väggar, slit ner tapeter och följ ritningarna. Led ett byggteam och se till att alla gör det de ska – eller inte alls samarbetar. Hör dina vänner skrika om 3, 2, 1... Renovera lägenheter innan tiden rinner ut, jaga leverantörer och få en stjärna (eller kanske t.o.m stjärnor) för varje nivå! Slutför uppdrag och lås upp svårare uppgifter. Tips: samarbete är viktigt. Låt Tools Up! visa att enkla kontroller och Partyläge kan liva upp vilken fest som helst! Så fatta kontrollen och kom ihåg första regeln i Tools Up! — arbeta hårt, lek hårt!