Tony and Clyde
Folk frågar mig ibland vem Tony och Clyde är. Och till det svarar jag: De är inte enkla huliganer från gatorna. Men de är inte heller högutbildade ligister eller professionella rånare. ABSOLUT INTE! De är mer än bara det ska du få se. Vissa gillar lite av det goda livet: de stora högarna med pengar och glamouren i att bli vördad på gatorna. Andra är beroende av adrenalinkicken från en pågående kupp, i kombination med lukten av nybränd krut, följt av ljudet av tomma hylsor som faller på marken. Medan vissa bara vill se på när världen brinner, särskilt när de själva står med den tomma dunken bensin i handen. Men Tony och Clyde är annorlunda. Varför? För att Tony och Clyde vill ha hela paketet!