Expansion III: Last Stand visar upp Dark Zone från en ny sida, i ett nytt spelläge för upp till 16 spelare som går ut på att erövra och skydda taktiska platser tillsammans. Upplev en ny Incursion, "Stolen Signal", och ny utrustning och nya vapen!