Tom Clancy's Rainbow Six Siege X - Elite Edition
Elite Edition innehåller: - Tillgång till spellägena Quick Match, Unranked och Dual Front med utvalda operatörer - Tillgång till rankade spellistor och Siege Cup - Omedelbar upplåsning av 16 ytterligare operatörer Tom Clancy’s Rainbow Six Siege X är den obestridda standarden för taktiska lagskjutspel, där strategi och utförande leder till framgång. Siege X är den största utvecklingen i spelets historia och fördjupar dess taktiska kärna. INTENSIVA MATCHER FEM MOT FEM I ANFALL OCH FÖRSVAR Byt mellan anfall och försvar och anpassa din strategi baserat på operatörer och kartor. Använd förstörelse och verktyg för att överlista motståndarna och känn adrenalinet pumpa mitt i all action. - Förvandla omgivningen till ogenomträngliga fästningar i försvar. Använd övervakningsverktyg för att spåra fiender och anpassa taktiken därefter. - Samla information om fiendens positioner och bombplatsen med hjälp av drönare i anfall. Samarbeta med ditt lag för att bryta genom försvar och slå till från oväntade håll. FÖRSTÖRELSEVERKTYG Förstörelse är mer än bara kaos; det är nyckeln till framgång. Använd omgivningen till din fördel – förvandla väggar till möjligheter. DUAL FRONT: DYNAMISK OCH TAKTISK KRIGFÖRING 6 MOT 6 Utkämpa intensiva 6 mot 6-strider, där anfallare och försvarare kämpar sida vid sida för att erövra fiendens sektorer och försvara sina egna. Välj en operatör bland anfallare och försvarare, kämpa sida vid sida med de andra och lås upp nya taktiska möjligheter. Respawna och ta dig in i den neutrala sektorn för riskfyllda uppdrag med belöningar som kan vända striden till din fördel. FRÅN REKRYT TILL ELIT En omfattande introduktion för nya spelare, som bland annat lär dig grunderna stegvis och ger dig förtroendet som krävs för att hoppa in i all taktisk action.