Tom Clancy's Rainbow Six Siege: Valkyrie
Meghan J. "Valkyrie" Castellano satsade i sin ungdom på att tävla i 200 m bröstsim i OS, men fick den drömmen krossad efter en bilolycka som resulterade i en bruten arm. Följande två år hade hon sjukgymnastik ledd av sin far, som arbetar som träningsinstruktör inom armén. Medan hon arbetade som underrättelseofficer inom flottan valdes hon ut som en av de första kvinnorna till SEALs träning. Valkyrie använder fyra stycken "Black Eye" Gyro Cam Mk2, klibbiga kameror som går snabbt att förbereda, för att ge sin grupp ett nytt perspektiv på situationen från ovan.