Tom Clancy’s Rainbow Six Siege – 600 R6-krediter
Innehåller 600 spelkrediter till Tom Clancy’s Rainbow Six Siege. R6-krediter är valuta i spelet som kan användas för att skaffa spelinnehåll som säsongsbaserade battle pass, nya operatörer och kosmetiska föremål till vapen och operatörer. Köp kreditpaket med högre valörer för att få mer valuta för pengarna.