Tom Clancy’s Ghost Recon Future Soldier
Spel på begäran har stöd för engelska, franska, spanska.Utrustade med världens mest avancerade stridsteknologi är Ghosts en enhet soldater omöjliga att spåra. Deras uppdrag är att jaga ned de högst värderade måltavlorna i världens mest högriskfyllda konfliktzoner.Inom en snar framtid kommer fyra av dessa elitsoldater att utgöra spjutspetsen i ett globalt dolt krig. Medan Ghosts fullföljer sina uppdrag upptäcker de ett mycket större hot - ett hot så pass allvarligt att det kan rubba den internationella maktbalansen för alltid.Anslut till de legendariska Ghosts: Kontrollera sergeant Kozak och hans enhet genom 14 uppdrag i 8 olika platser, från Afrika till norra polcirkeln.Använd framtidens krigsteknologi: Strid med morgondagens teknologi så som optiskt kamouflage, förstärkt verklighet, målrobotar och mer.Över 50 vapen som kan anpassas i läget Gunsmith: Utvinn all eldkraft ur en armé och optimera varenda detalj i din arsenal.Intensivt för flera spelare: 4 spellägen, 10 kartor och flera klasser samt Ghost Recons klassiska Siege-läge. Onlinefunktioner är inte längre tillgängliga för den här produkten.