Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint Ultimate Edition
Ultimate Edition innehåller basspelet samt Infiltration Pack, Year 1 Pass och Ultimate Pack. - Infiltration Pack: Charlie Tactical Gear Bundle, Overseer Rocket Mk. II Metal Bee, TAC 50 Brown, Mk14 Assault Brown, Mk. I & Mk 2-uppgraderingar till ASR och SNR - Year 1 Pass: Special Operations Forces Pack, uppdraget Siren’s Call, Deep State adventure och Red Patriot adventure - Ultimate Pack: Survivor Pack, Sacred Land Pack, Off-Road Pack ÖVERLEV PÅ DEN MYSTISKA ÖN AUROA Hitta den bästa taktiken för att besegra fienden – styr drönare, attackera och infiltrera fiendebaser och navigera öns mångsidiga terräng. SKAPA EN PERFEKT GHOST Skapa en Ghost från grunden och välj bland tusentals kombinationer. Bygg en perfekt Ghost med allt från en kamouflagedräkt till en orange kompressionströja. Plundra, tillverka och anpassa utrustning när du tar dig djupt in i fientligt område. SAMARBETA MED VÄNNER Upplev flera olika spelupplägg med dina vänner, från huvudkampanjen till PvP-läget till allt som finns att göra efter kampanjen. Vilket läge du än spelar har du alltid samma karaktär. Dina färdigheter, vapen och anpassningar följer dig genom hela spelet, som en lojal vapenbroder.