Stajla på högvarv i Titanfall 2 med Tone Prime. Detta eleganta nya chassi ändrar formen på Tone Titan och låser upp nya ljudeffekter och en förödande avrättning. Gör dina raketsalvor så mycket stiligare med Tone Prime!