Slåss för din ära i gränslandet i Titanfall 2 med Ronin Prime. Detta samurajinspirerade chassi ändrar formen på Ronin Titan och låser upp nya ljudeffekter samt en förödande avrättning. Med nya Ronin Prime kommer dina fiender att falla som körsbärsblomster!