Stick ut lite extra vid fronten i Titanfall 2 med Legion Prime. Detta nya chassi ändrar formen på Legion Titan och låser upp nya ljudeffekter samt en förödande avrättning. Bli ett med din nya Legion Prime för att krossa fienden med stil!