Det snabbaste sättet att komma ikapp med ditt pilotcertifikat! Jump Start Pack hjälper dig komma in i striden snabbare genom att genast låsa upp alla Titaner och pilottaktiker. Paketet innehåller dessutom 500 polletter så att du kan låsa upp de uppsättningar och utseenden du vill ha, samt 10 dubbel XP-polletter för att dubbla den XP du får i matcher. Jump Start Pack innehåller även den specialdesignade Underground-krigsmålningen till R-201 Carbine för att se till att du är snygg ute i gränslandet!