Stick ut lite extra vid fronten i Titanfall 2 med Ion Prime. Detta nya chassi ändrar formen på Ion Titan och låser upp nya ljudeffekter och en förödande avrättning. Bli ett med din nya Ion Prime för att krossa fienden med stil!