Tinykin Demo
Milo anländer till Jorden och upptäcker snabbt att han är alldeles för liten, att alla har försvunnit och att tiden stått stilla sedan 1991! Ta hjälp av de mystiska tinykin och använd deras unika krafter för att skapa stegar, broar, explosioner och mycket mer! Hitta hem genom en gigantisk storstad i myrstorlek och lös jordens största mysterium!