Tiny Troopers: Global Ops Digital Deluxe
The Tiny Troopers: Global Ops Digital Deluxe Edition innehåller: – Tiny Troopers: Global Ops (fullständigt spell) Lystring! Tiny Troopers: Global Ops är en dubellspaksshooter i arkadstil och högt tempo där du leder en elittrupp av Tiny Troopers på actionfyllda uppdrag och tar dig an horder av skrupelfria fiender från världens alla hörn! – Tiny Troopers: Joint Ops Tiny Troopers Joint Ops är ett episkt arkadskjutspel i miniatyrstorlek, proppfullt med actionspäckade och kaotiska minikartor! Led dina små trupper i kampen mot onda skurkar från hela världen med hjälp av en bred vapenarsenal. Rekrytera specialister som Medics, Machine Gunners och Elite Delta Force för att stoppa fienden! Samla medaljer, hundbrickor, Intel och mer under varje uppdrag för att säkerställa seger.