Tiny Pixels Vol. 2 - Stormy Knights
Rädda prinsessorna till varje pris när du tar dig in i slott fyllda med förrädiska fiender! Kliv in i en övernitisk riddares bepansrade kängor när du kämpar över hela kontinenten och räddar prinsessor från monstruösa tillfångatagare i Stormy Knights! Strategiska realtidsstrider följer när du stormar slott i sidscrollande pixelgrafikstil, från medeltida Europa och mystiska Persien till feodala Japan och mer, allt till tonerna av ett originellt retro soundtrack! Hugg, ducka, försvara och besegra hejdukar som troll och ödlemän för att nå bossen på slottet, och om du kommer ut segrande kommer du att vinna den sköna jungfruns kärlek. Samla värdefulla guldmedaljer för att köpa uppgraderingar över 3 färdighetsträd och stapla korten till din fördel för efterföljande omgångar. Hur länge kan du fortsätta detta personliga korståg medan du överlever mot till synes omöjliga odds?