Tiny Pixels Vol. 1 - Ninpo Blast
Hoppa upp på din svävande motorcykel och dra iväg för ett obegränsat kulregn med ninjatema! Gör dig redo för vertikal shoot’em up-action i retrostil där du möter svärmar av mytiska insektsskurkar och använder shuriken, bomber och mer i den ultimata kampen för överlevnad! Byt mellan spridda och fokuserade skottyper, lås upp fyra unika svävande motorcyklar, plocka upp mynt och gör permanenta uppgraderingar av vapen för att förbättra dina odds inför nästa spännande runda. Ju mer du spelar, desto starkare blir du! Nivåelementen är slumpmässiga för att hålla dig på tårna i nivåer med unika teman, var och en med dedikerad originell bakgrundsmusik! Bekämpa sex unika bosstyper och tävla på topplistor online. Kan du bli en riktig ninpo-mästare? Tiny Pixels Vol. 1 – Ninpo Blast är det första i en serie av pixelkonst-titlar inspirerade av arkad- och konsolklassiker!