Tiny Biomes
Ge tillbaka livet till de oroliga länderna i ett brickbaserat spel som utmanar hjärnan! Den naturliga ordningen har störts, och det är upp till dig att ställa saker och ting till rätta igen! Res till skogen, en vulkan och vintermiljöer i ett äventyr i fågelperspektiv som utmanar hjärnan. Tiny Biomes är ett avslappnande men ändå utmanande pusselspel med roterande brickor där du måste styra flödet av vatten, snö eller lava för att återställa livet till miljöerna, som var och en består av 50 unika nivåer med gradvis ökande komplexitet och utmaning. När du tar dig djupare in i dessa miljöer kommer du att stöta på fler plattor och vägar som förgrenar sig. Varje nivå erbjuder upp till tre stjärnor. Ju färre drag du använder, desto fler stjärnor tjänar du!