Time Loader
Time Loader är ett berättelsedrivet pusselplattformsspel med minirobotar, alternativa verkligheter, nostalgisk musik och primitiv 90-talsteknik! Du styr en liten robot som reser tillbaka till 90-talet för att förhindra en tragisk olycka. Utforska din skapares hus, lös hjärnstimulerande pusselspel, skaffa unika och kraftfulla uppgraderingar och se vanliga hushållsföremål ur ett helt nytt perspektiv! Men kom ihåg att manipulering av det förflutna har allvarliga konsekvenser. Du kanske lyckas ändra det förflutna, men kan du hantera resultaten av dina handlingar?