Thumper
Thumper är rytmiskt våld: klassisk rytmaction där allt går i en rasande fart med brutal fysik hela vägen. Du är en rymdskalbagge. Trotsa helvetesgapet och konfrontera ett galet gigantiskt huvud från framtiden. Skrik utmed den ändlösa banan och krascha genom svåra hinder med enkel, följsam styrning. Susa fram, lär dig nya rörelser, nå överväldigande hastigheter och överlev adrenalinstinna bossfighter. Varje hård träff vävs ihop med ett pulserande originalsoundtrack. För att nå synestetisk salighet måste du gå igenom ett rytmiskt helvete.