Third Wave
Förbättra din Isonzo-upplevelse genom att rekvirera en mängd olika kosmetiska enhetspaket-DLC:er med Våg-seten! Tredje vågen innehåller en varierad uppsättning kosmetiska DLC:er. Tillgänglig nu: ”Höghöjdsenheter”-paketet innehåller kläder för den extrema kylan i bergskrigföring på hög höjd. Det finns pälsfodrade kappor, tjocka stövlar, unika jackor och dedikerade skiduniformer, tillsammans med olika varianter av huvudbonader, mustascher, skidglasögon, pipor och nya ansikten. Paketet ”Stridströtta enheter” innehåller stridsburna uniformer och föremål. Alternativen inkluderar trasiga och lappade kläder, improviserad utrustning och avskalade uniformer med allt som inte är väsentligt kasserat. ”Avanti Savoia Units”-paketet innehåller ikoniska stabsofficersuniformer, luftiga västar utrustade med TNT, tjocka pansarvisir och kamouflerade hjälmar från slutet av kriget. Det innehåller också nya karaktärsansikten tillsammans med utmärkta tillbehör och kraftiga ansiktsbehåringar att dekorera dem med.