Thief - Boosterpaket: Predator
Få tillgång till ett exklusivt paket med förbrukningsbara spelföremål som ger dig styrkeökningar och snabbar upp dina framgångar i THIEF. Predator-boosterpaketet (rovdjur) innehåller följande: o Bågbalansering nivå 3 (minskar drastiskt tid det tar att sikta) o Sågtandsspilar (10) o Mat (10) o Guld (750)