Thief - Boosterpaket: Opportunist
Få tillgång till ett exklusivt paket med förbrukningsbara spelföremål som ger dig styrkeökningar och snabbar upp dina framgångar i THIEF. Opportunist-boosterpaketet innehåller följande: o Kogerkapacitet nivå 3 (ökar antalet pilar du kan bära) o Kvävningspilar (10) o Vallmoblommor (10) o Guld (750)