They Are Billions
They Are Billions är ett strategispel med steampunk-tema som utspelar sig på en postapokalyptisk planet. Bygg och försvara kolonier för att överleva i kampen mot flera miljarder zombier som gör allt för att utplåna de sista människorna. Kan mänskligheten överleva zombieapokalypsen? Kampanjen The New Empire är tillgänglig nu! Utvalt innehåll: - Realtid med pauser och tusentals enheter på skärmen. - Kampanj med 48 uppdrag och mer än 60 timmars speltid. *Förgör svärmarna av infekterade med den kejserliga armén. *Utveckla dina kolonier med över 90 tillgängliga teknologier. *Utforska människornas gamla fästningar med din hjälte. - Överlevnadsstrategispel med slumpgenererade kartor. - Veckoutmaningar med ledartavlor - Stöd för mus och tangentbord Gör dig redo att kämpa mot gigantiska horder med upp till 20 000 zombier, och gör allt för att försvara din koloni!