They Always Run
Galaxen har härjats av brott ända sedan imperiet föll, och talangen att kunna hitta vem som helst var som helst värderas högt. Aiden är en trearmad prisjägare på jakt efter galaxens farligaste och mest svårfångade bovar. Vissa jobb betalas i pengar och andra i värdefull information som hjälper vår hjälte att hitta personerna som fått honom att hamna där han är idag – samtidigt som han dras in i en komplott som omfattar hela galaxen. Tre armar gör att man kan handskas med flera motståndare samtidigt, vilket är väldigt användbart i slagsmål. Använd den tredje armen för att utföra målinriktade attacker och kast, manipulera omgivningen, förstöra saker och – så klart – ta kål på fiender. Jaga brottslingar i galaxens utkanter, i de centrala världarna och bland ruinerna av urgamla civilisationer. Uppgradera utrustningen, få nya förmågor, bli starkare och krossa precis allt som står i din väg. Den komplexa berättelsen är full av överraskningar och kombineras med ett högoktanigt spelupplägg som träffar både hjärtat och hjärnan – hårdare än en tredje arm.