On sale: save 29,70 kr, ends in 1 day
Packa utrustningen så kör vi! Essentials DLC-paketet innehåller allt du behöver för att påbörja din jaktresa. Ge dig ut med en fyrhjuling, vandra med din pålitliga blodhund och helt nya vapen och visa upp dina troféer i Saseka Safari Trophy Lodge. Conni och Doc har till och med lyckats lägga vantarna på campingutrustning – perfekt för att utforska Hirschfelden och Layton Lake District. Paketet innehåller: ATV: Skogsvaktarna har godkänt användning av fyrhjulingar. Både jägare och vandrare kan utforska mer med hjälp av fyrhjulingar – och ha roligt samtidigt! Tents and Ground Blinds: Skogsvaktarna Conni och Doc har fått en leverans av ny utrustning – inklusive tält och campingutrustning! Perfekt för att jaga i både Hirschfelden och Layton Lake District. Bloodhound: Skapa ett livslångt band med en ny vän! Låt din pålitliga vän spåra dina bytesdjur och hålla dig sällskap på vägen. Saseka Safari Trophy Lodge: Letar du efter någonstans att visa upp dina troféer? Saseka Safari Trophy Lodge har det du söker. En modern men jordnära safaristuga som erbjuder skönhet genom enkelhet. Saseka Safaris inredning i trä och halm ger en perfekt bakgrund till dina troféer. Modern Rifle Pack: Utöka din arsenal med en helt ny samling moderna gevär! Oavsett om du jagar småvilt eller skrämmande rovdjur har de här mångsidiga halvautomatiska gevären allt du behöver. Alla gevär har två olika utseenden och är kompatibla med många olika sikten.